niedziela, 28 czerwca 2015

To już jest koniec

Hey Hey Hey
Przez ostatnie kilka dni na moim blogu ucichło. Jak pewnie wiecie korzystając z końcówki roku szkolnego podjęłam się BookAThon-u. Mogło by się wydawać skoro mam już prawie (a teraz już) wakacje to co za tym idzie więcej czasu na książki. Nic bardziej mylnego. Przez ostatnie dni nie bywałam w domu a jak już tam byłam nie miałam czasu/chęci na czytanie. Wyzwań było 7 a oto one:
- przeczytaj książkę, której nie skończyłaś czyta
- przeczytaj książkę, która czeka na ciebie kilka lat 
- przeczytaj książkę z gatunku, po który najrzadziej sięgasz
- książka którą wybrała dla ciebie inna osoba
- przeczytaj książkę i obejrzyj jej filmową adaptację
- bestseler, którego nie przeczytałaś
- przeczytaj podczas BookAThonu przynajmniej 1500 stron 

A oto moje książki przypisane do powyższych kategorii:
- "Wilkołak Dlaczego Ja?" książka przeczytana, recenzja na blogu
- "Piracka Moneta" - książka przeczytana, recenzja na blogu
- "Gdzie jest Rudek?" - książka przeczytana, recenzja na blogu
- "Przemieniona" (Morgan Rice, Wampirze dzienniki) - nie przeczytana ale w planach (więcej w kolejnym poście prawdopodobnie 31 czerwca)
- "Czerwień Rubinu" - nie przeczytana ale w planach (więcej w kolejnym poście prawdopodobnie 31 czerwca)
- "Szeptem" - książka przeczytana, recenzja już jutro

Cóż jak oceniam mój BookAThon? Jak na pierwszy jestem zadowolona ale bardzo gratuluję wszystkim, którzy wytrwale czytali i wypełnili wszystkie wyzwania. Co do planów na 31 to planuję wprowadzić nową "serię" (nie wiem jaki jest tego blogowy odpowiednik, piszcie w komentarzach). Nie zdradzę na razie co to. Ogólnie mam w planach w wakacje rozwinąć trochę bloga i mam nadzieję, że mi w tym potowarzyszycie i może zaobserwujecie bloga aby być na czasie z postami.
W sumie przeczytano 930 czyli nie udalo mi się wypełnić wyzwania siódmego.


                                                       LittleBooksMonster 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz