wtorek, 2 czerwca 2015

Rywalki - Kiera Cass

Hey Hey Hey
Ciążyła nade mną wielka presja aby przeczytać "Rywalki". Wiele czytałam/słyszałam o tej serii i wreszcie dorwałam ją w wersji elektronicznej. Myślę, że każdy kto obraca się w tematach książkowych słyszał o popularnej teraz serii Kiery Cass. Jeślijednak tak nie jest to:
Fabuła
Dla trzydziestu pięciu dziewcząt Eliminacje są szansą ich życia. To dzięki nim mają szansę uciec z ponurej rzeczywistości. Ze świata, w którym panują kastowe podziały, wprost do pałacu, w którym będą spełniane ich życzenia. Z miejsca, gdzie głód i choroby są na porządku dziennym, do krainy jedwabi i klejnotów. Celem Eliminacji jest wyłonienie żony dla czarującego i przystojnego księcia Maxona. Każda dziewczyna marzy o tym, by zostać Wybraną. Każda poza Americą Singer. Dla Ameriki Eliminacje to koszmar. Oznacza konieczność rozstania z Aspenem – jej sekretną miłością i opuszczenie domu. A wszystko tylko po to, by wziąć udział w morderczym wyścigu o koronę, której wcale nie pragnie. Jednak gdy spotyka Maxona, który naprawdę przypomina księcia z bajki, America zaczyna zadawać sobie pytanie, czy naprawdę chce za wszelką cenę opuścić pałac. Być może życie o jakim marzyła wcale nie jest lepsze niż to, którego nawet nie chciała sobie wyobrazić…
Subiektywna ocena
Nieomieszkam zacząć od gratulacji dla Kiery za oryginalnosć. Nigdy wcześniej nie czytałam takiej książki. Jedyne co mi się kojarzyło z innymi dziełami to frakcje z "Niezgodnej". Tak naprawde nie mam żadnych uwag. W książce zakochałam się jeszcze przed pojawieniem mojego faboryta Maxona. Kiedy wcześniej czytałam opis obawiałam się, że tak dobrze obiecująca fabuła zostanie przytłoczona przez wątek miłosny. Tak jednak się nie stało a miłość wykreowana przez autorkę jest po prostu cudowna. Książka zdecydownie może być poradnikiem poświęcenia, walki z uczuciami ale też niezwykłej odwagi. Urocza jest przyjaźń Americi i Maxona. Wogule cały Maxon jest uroczy i bardzo zabwny. Natomiast Aspen jest czuły, wytrwały i chce jak najlepiej dla Mer przez co ich relacja ulega zmianom. Jeśli chodzi o okładki również są cudowne. Kocham, kocham, kocham te książke!!! Totalnie dostaje 10/10.
A wy czytaliście? Jak się podobało? Komentujcie a ja spadam czytać lekture :(
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mój Wattpad: http://www.wattpad.com/user/Dragonowa
LittleBooksMonster

3 komentarze:

  1. Czytałam, była mega! Jestem zakochana w tej książce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, była mega! Jestem zakochana w tej książce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, koniecznie muszę dorwać kolejne części :)

      Usuń