piątek, 19 czerwca 2015

Pierwszy w życiu Tag czyli Kitty Book Tag

Hey Hey Hey
Dzisiaj postanowiłam was troszkę zaskoczyć i opublikować coś innego. Wiem, że czytelnicy uwielbiają takie posty/filmy więc macie. Proszę o wyrozumiałość bo to mój pierwszy Tag :) Let's go!

1.Manx, czyli książka, w której czegoś mi brakowało. 
Tutaj bez wątpienia trafia pierwsza część serii o wilkołakach czyli 
"Wilkołak Dlaczego ja?" autorstwa Steva Feaseya (recenzja niebawem). 

2.Munchkin, czyli książka, którą przeczytałam w najkrótszym czasie.
Było tyle książek ja po prostu szybko czytam ale oczywiście ze zrozumieniem. Bardzo szybko pochłonełam moją ukochaną sagę Cassandry Clare czyli "Dary Anioła" (jestem po trzecim tomie ale już kocham wszystkie). Kolejną książką, która przychodzi "Eleonora&Park" (recenzja na blogu) oraz "Rywalki" (recenzja na blogu).

3.Khaoo Manee, czyli książka z więcej niż jednym głównym bohaterem.
I tutaj mój ukochany klasyk "Małe Kobietki" autorstwa Louisy May Alcott. Kocham, kocham, kocham to!!!!

4.Syjam, czyli książka, która za mną chodzi.
Jest tego tak bardzo dużo. Ja nie wiem co mam wybrać. Może "Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd", dalsze części "Selekcji" oraz kolejne części "Darów Anioła", "Diabelskich Maszyn" i jeszcze "Magisterium".

5.Ragdoll, czyli książka królewska.
Jedyną książką z królestwem, władzą itp jest seria "Selekcja".

6.Dachowiec, czyli książka, którą uwielbiasz, ale nie jest zbyt znana.
Nie jestem pewna czy ta książka nie jest znana ale ja przed przeczytaniem o niej nie słyszałam. Mam na myśli "Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe" autorstwa Jennifer Echols (recenzja na blogu).

No i Koniec więc nominuję:
http://oksiazkachinietylkoo.blogspot.com
http://papierowe-strony.blogspot.com
http://raven-recenzje.blogspot.com
- każdy kto chce i tego nie tagu jeszcze nie robił

LittleBooksMonster

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz