poniedziałek, 29 czerwca 2015

Mów do mnie Szeptem czyli bestseller Becci Fitzpatric

Hey Hey Hey

Mam przyjemność zakomunikować iż BookAThon dobiegł końca wczoraj a ja przychodzę do was z recenzją z tego co mi wiadomo bardzo kontrowersyjnej książki jaką jest "Szeptem". Co skłoniło mnie do przeczytania jej? Myślę, że filmik dwóch uroczych dziewczyn o nazwie Next Chapter z kanału https://www.youtube.com/channel/UC6zjCZCvYtcd9OCuKi3yNQQ. Dziewczyny rozpływały się nad pewnym bohaterem, którego ja byłam bardzo ciekawa ale zanim o nim to...

Fabuła
Ale cicho sza... Są tajemnice o których mówi się tylko szeptem.
Czasem zdarza się miłość nie z tego świata. Naprawdę nie z tego świata...
Patch jest tajemniczy i zabójczo przystojny. Nic dziwnego że szesnastoletnia Nora uległa jego urokowi. Niemal natychmiast w jej życiu zaczęły dziać się rzeczy, których nie da się wytłumaczyć. Chyba, że...
Chyba, że ktoś wie, że znalazł się w samym środku bitwy. Bitwy, którą od wieków toczą Upadli z Nieśmiertelnymi. O Twoje życie.

Kolejne części "Szeptem":
- "Szeptem"
- "Crescendo"
- "Cisza"
- "Finale"

Subiektywna ocena
Jeśli opis jeszcze was nie zachęcił do sięgnięcia po tę powieść to ja nie wiem co. Na samym początku zapoznając się z historią byłam zdegustowana. Nie pomogła nawet myśl, że w grę wchodzą anioły, które uwielbiam. Książka strasznie przypominała mi "Zmierzch". "Szeptem" posiada jednak coś co rożni te pozycje a mianowicie główna bohaterka. Chociaż nawiązuje relacje z niezwykłą postacią nie opiera na niej całego życia. Nie ukrywam zakochuje się w nim ale przy tym nie staje się niepełnosprytną idiotką, która nie potrafi nic bez niego zrobić i, która potrafi sama o siebie zadbać mimo o wiele poważniejszych zagrożeń niż te od Belli. Potem jednak książka strasznie wciąga. Kiedy napisałam na instagramie iż utknełam bo faktycznie miałam zastój koło 21 rozdziału przebrnełam i jestem z siebie dumna. Co się tyczy Patcha powiem tyle, zmusił mnie do zmiany tapety w telefonie. Bardzo gorąco polecam wam tą powieść i ja na pewno sięgnę po następne tomy. "Szeptem" dostaje ode mnie 8/10. Potraktowałam troszkę łagodniej ta powieść ze względu iż jest to dopiero początek i liczę, że im dalej tym ciekawiej.

LittleBooksMonster


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz