wtorek, 23 czerwca 2015

BookAThon dzień trzeci z "Gdzie jest Rudek?" Holly Webb

Hey Hey Hey 
Za nami już trzeci dzień BookAThonu. Dzisiaj na warsztat wziełam "Gdzie jest Rudek?" czyli książka z gatunku dla dzieci. Jeśli ktoś nie czytał moich planów na BookAThon zastanawia się pewnie dlaczego książka dla dzieci. Otóż na dzisiaj przypada wyzwanie przeczytaj książkę z gatunku po, który najrzadziej sięgasz. Do wyboru miałam romanse albo książki dla dzieci to postanowiłam być oryginalna i zrecenzować coś z gatunku, który prawdopodobnie nie zagości na blogu dłużej. Pewnie mało kto wie co to za książka więc fabuła.
Fabuła
Rózia uwielbia odwiedzać bezpańskie koty, które mieszkają na farmie w pobliżu domu babci. Jej ulubieńcem jest kotek, którego nazywa się Rudkiem z powodu ślicznego koloru sierści.
Z początku Rudek jest bardzo nieśmiały, lecz potem stopniowo uczy się ufać Rózi. Gdy jednak farma zostaje sprzedana pod osiedle mieszkaniowe i robotnicy zaczynają pracę, kotek jest przerażony: pozostałe koty zniknęły, a on został sam. Nagle świat stał się bardzo groźnym miejscem...
Subiektywna ocena
Jest to jedna z wielu książek Holly Webb o przygodach cudownych zwierzątek. Czytałam oprócz tej jeszcze "Smyk, uprowadzony szczeniak. Zacznijmy od okładki, która skradła moje serducho w księgarni. Kolejnym plusem tej książki jest fakt iż kocham zwierzęta. Mój piesek wabi się "Rudik"
i jest seterem irlandzkim. Kocham tego rudzielca więc kiedy zobaczyłam rudego kotka na okładce umarłam z radości. Co do samej książki jest cudowną, łapiącą  za serducho książeczką. Napisana bardzo przystępną czcionką po mimo 127 stron czyta się bardzo szybko. Do tego wywołuje takie emocje, że na samą myśl o ponownym przeczytaniu pragnę mieć kota. Nie jest to może nie wiadomo jaka powieść z pościgami i wybuchami ale przez swoją prostotę urzeka. Kiedy o niej piszę rozpływam się w słodkości. Książka nie jest dla każdego ale jeśli lubicie to co ja to powinna wam się spodobać i nie przejmujcie się przypiętą jej łatką książki dl dzieci. Przeuroczy kotek, cudowny styl pisarski i łapiąca za serducho historia otrzymuje 8/10.
Ps.1 Zobaczcie jakie ładne ilustracje/wykończenia.

LittleBooksMonster


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz