sobota, 1 sierpnia 2015

TBR Sierpień + niespodzianka

Hey, Hey, Hey!
Nastał ten cudowny początek sierpnia a w perspektywie wyjazd nad morze, spotkania z przyjaciółmi oraz mnóstwo czasu na czytanie i granie. Dzisiaj chciałabym wam wam pokazać mój SIERPNIOWY STOSIK. Zanim jednak do niego przejdę chciałam was poinformować, że założyłam nowe konto na wattpadzie i będę tam zamieszczać własne opowiadania. Na razie ukazał się tylko prolog ale od czegoś trzeba zacząć. Link do profilu: https://www.wattpad.com/user/LittleBooksMonster.
No a teraz coś na co czekacie i po co otworzyliście ten post czyli TBR.

                                         1. "Wyznania Zakupoholiczki" - Sophie Kinsella
   
                                                 2. "Nie proszony gość" - Charlotte Link
   

3. "Oskar i pani Róża" - Eric Emmanuel Schmitt

4. "Hopeless" - Coleen Hoover (na wattpadzie)

 A oto i cały mój stosik, który może ulec oczywiście zmianie przez nie planowaną wizytę w bibliotece :)


Jestem ciekawa jak wyglądają wasze stosiki, czy czytaliście coś z tego oraz czy chcecie abym kontynuowała tę serię na blogu.

LittleBooksMonster

1 komentarz:

  1. Hej, jeśli chodzi o mnie, to jestem za kontynuowaniem tej serii. Z tych książek czytałam jedynie "Oskar i pani Róża" i śmiało mogę ją wszystkim polecić. Tak w ogóle to zachęciłaś mnie do przeczytania książki "Czerwień rubinu", za co pewnie niedługo się zabiorę. Zauważyłam też, dwa błędy ortograficzne w słowach: "nie proszony" i "nie planowaną", są to przymiotniki, więc powinny być pisane łącznie z "nie". Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń